قوانین ری استریم

کاربران موظف به رعایت تمامی قوانین زیر میباشند.

قوانین سرویس دهی سیستم ری استریم مولتی استریم استریم اسیست

قوانین کلی:

  • کاربران موظف به رعایت تمامی قوانین زیر میباشند.
  • استریم اسیست خود را موظف میداند، تا زمانی که شما قوانین را رعایت کنید و مشکلی برای سرویس دهی ما بوجود نیاوردید به شما خدمات ارائه دهد.
  • مسئولیت محتوای ارسالی و استریم بر عهده کاربر میباشد و استریم اسیست هیچ دخالتی در آن ندارد و مسئولیت آن برعهده کاربر میباشد.
  • استریم اسیست به هیچ عنوان کلیدهای استریم شما را در اختیار فردی قرار نخواهد داد، لذا مسئولیت حفظ این موضوع بر عهده کاربر میباشد و استریم اسیست هیچ مسئولیتی در این بابت ندارد.
  • هیچگاه کلید استریم و یا حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری نگذارید.
  • در صورت انتشار و یا افشای کلید امنیتی شما، سریعا نسبت به تغییر کلید امنیتی در پنل کاربریتان اقدام کنید.
  • نام و نام خانوادگی میبایست به صورت کامل در سایت وارد شود و شماره موبایل باید مربوط به همان شخص باشد.
  • کاربران اجازه استریم با نرم افزارهای V….P_N و … را ندارند و کاربران خارج از کشور حتما باید قبل از استریم با پشتیبانی هماهنگ کنند.
  • استریم اسیست فقط موظف به پاسخگویی به فرد ثبت نام کرده میباشد و روش شناسایی صاحب حساب کاربری از طریق نام و نام خانوادگی و شماره تماس میباشد. (درصورت درخواست مدرک شناسایی کاربر میبایست آن را در اختیار استریم اسیست قرار دهد.)
  • ما برای ارائه خدمات بهتر از چندین سرور در دیتاسنترهای مختلف چه در داخل و چه در خارج از ایران برای ارائه سرویس استفاده میکنیم، تا در صورت بروز مشکل برای یکی از سرورها و یا دیتاسنترها امکان استفاده از سرویس جایگزین فراهم باشد و در صورت قطعی کاربر بلافاصله امکان اتصال مجدد را دارید، پس اگر مشکلی در ارائه خدمات بوجود آمد، میتوانید آن را گزارش دهید تا پیگیری کنیم، اما کاربر امکان ادعای جبران خسارت را ندارد.
  • پیرامون محدودیت کیفیت ویدیو و Bitrate، استریم اسیست علاقه ای به محدود کردن بیت ریت ندارد، اما کاربران حداکثر مجاز به استریم با بیت ریت 6000 میباشند و در صورت استریم با بیت ریت بالاتر از حد مجاز، برای بار اول الباقی اشتراک فعال فرد از بین میرود و میبایست مجدد اشتراک خریداری کند، در صورت استریم مجدد با بیت ریت بالا تر از حد مجاز حساب کاربری فرد مسدود میشود و امکان رفع مسدودیت وجود ندارد. در صورتی که میخواهید با بیت ریت بالای 6000 استریم کنید، حتما باید  قبل از استریم با پشتیبانی هماهنگ کنید.
  • در صورت صلاحدید و تایید استریم اسیست در شرایط خاص فقط امکان بازگشت وجه وجود دارد و در صورت بازگشت وجه، استریم اسیست دیگر به آن فرد سرویس ارائه نخواهد داد.
  • ترافیک نیم بها فقط مخصوص سرورهای ایرانی می باشد که برای آنها ترافیک نیم بها ذکر شده است و شما میتوانید این موضوع را در “سامانه خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران” بررسی کنید، در صورتی که اپراتور شما ترافیک را نیم بها حساب نمیکند، میبایست این موضوع را به شرکت ارائه دهنده اینترنتتان و اپراتورتان گزارش دهید. مسئولیت محاسبه این موضوع بر گردن سرویس دهنده های اینترنت می باشد و استریم اسیست هیچ مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.
  • کاربری که در سیستم مسدود میشود، امکان درخواست بازگشت وجه ندارد.
  • هر کاربر فقط اجازه داشتن یک حساب کاربری می باشد و امکان ساخت چندین حساب کاربری وجود ندارد، همچنین کاربران حق استفاده اشتراکی از یک حساب کاربری را ندارند.
  • ما همیشه سعی میکنیم بهترین پشتیبانی و خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم، اما محصولات دارای گارانتی نمیباشد.
  • درصورت بروز مشکل یا قطعی استریم کاربر، حق فحاشی یا بی کیفیت نشان دادن استریم اسیست را در استریم و برای دیگران ندارد و میبایست مشکل را به ما گزارش دهند تا بررسی کنیم، در صورت فحاشی یا بی کیفیت نشان دادن و بدنام کردن استریم اسیست به کاربران دیگر، استریم اسیست میتواند بلافاصله حساب کاربری فرد را، بدون بازگشت وجه مسدود کند. (در مواقع خواص این موضوع را هم به صورت قانونی پیگیری خواهیم کرد.)، کاربران حق تماس با پشتیبانی زمانی که روی استریم هستند را ندارد.
  • کاربران موظف به بررسی قوانین در بازه های زمانی مختلف می باشند و تغییر قوانین به معنی قبول آن برای کاربران قبلی نیز میباشد.
  • کاربرانی که قوانین فوق را نقص کنند، حساب کاربری آنها مسدود خواهد شد و امکان بازگشت وجه و یا ساختن حساب کاربری جدید ندارند، در صورت ساختن حساب کاربری جدید استریم اسیست امکان مسدود کردن آن حساب کاربری را نیز دارد.